Veel gestelde vragen die je misschien ook interessant vindt.
Ik krijg de melding “Kan gedeeld geheugen update-service niet benaderen”, wat nu?
Je krijgt deze melding omdat de update service voor Intramed niet actief is op je computer, er zijn drie opties om te proberen we adviseren om optie voor optie uit te voeren.
Optie 1
Herstart te computer, vaak zal de service dan automatisch herstarten.
Optie 2:
Herstart de services via taakbeheer, taakbeheer kun je starten via de toetsen Ctrl + Shift + Esc. Ga hierna naar het tabblad “Services” en zoek naar “IntramedUpdateService”. Start de services weer door rechtermuisknop en vervolgens voor de optie “Starten”. Wanneer je niet genoeg rechten hebt hiervoor, vraag dan je eigen systeembeheerder om hulp.
Optie 3:
Wanneer beide opties geen oplossing is kun je kiezen om de cliënt van Intramed te verwijderen, dit kun je doen doormiddel van deze handleiding van Microsoft of aan je eigen systeembeheerder te vragen. Zodra je dat gedaan hebt kun je de online omgeving opnieuw installeren, de link om die cliënt te installeren kun je terug vinden in je “Mijn Intramed” onder het kopje “Intramed Online installeren (Windows omgeving)”. Wanneer je geen toegang hebt tot Mijn Intramed kun je de link aan je praktijkhouder vragen.