Chatfunctie toegevoegd aan contactmogelijkheden

Sinds deze maand is het mogelijk om contact op te nemen met het Service Centrum via de chat! Onze virtuele assistent Robin is 24/7 bereikbaar op www.intramedexpert.nl

Het toevoegen van een extra contactmogelijkheid was één van onze klantafspraken van 2023. Wegens de drukte op het servicecentrum rondom de jaarovergang is dit niet gelukt, en hebben we besloten om de pilot te verplaatsen naar een rustigere periode. Daarom kun je nu contact opnemen met onze experts via de chat!

Openingstijden chat en chatbot Robin
De chat is nu 24/7 bereikbaar via onze digitale assistent Robin. Op dit moment heeft Robin antwoord op de meest gestelde vragen, maar Robin is ook nog in opleiding! Het kan dus voorkomen dat jouw vraag nog niet door de chatbot beantwoord kan worden.

Naast Robin zijn er elke werkdag (behalve op woensdag) ook collega’s beschikbaar in de chat van 10:00 tot 12:00 en van 14:00 tot 16:00. Om ervoor te zorgen dat er ook voldoende collega’s beschikbaar zijn op de telefoon hebben we de tijden op de chat voorlopig beperkt.

De pilot loopt tot 1 juni 2024. Daarna zullen we evalueren of de chat voldoende waarde toevoegt aan onze service aan jou, en of we de contactmogelijkheid verder zullen uitbreiden.