Via Insight kun je zien of er nog zorgproducten open staan die eigenlijk gedeclareerd hadden moeten zijn. Hieronder leggen we stap voor stap uit hoe dit werkt:
1. Open Intramed.
2. Ga naar [Insight], [Verantwoording], [Zorgplannen].
3. Het dashboard ‘Zorgplannen’ wordt nu geopend.
4. Ga naar het tabblad ‘Details zorgplannen’.

5. Leg nu de volgende filters aan de rechterzijde van het scherm:
a. Klachtlocatie Kies het te controleren zorgproduct.
b. Begindatum episodes Kies de periode waarover je wilt controleren. Je kunt dit ook leeg laten, dan zie je alle zorgproducten.
c. Financiële inclusie (F-codes) Selecteer hier Inclusie.
d. Behandelstatus Kies In behandeling.
6.Nu heb je een overzicht van alles zorgproducten die financieel zijn geïncludeerd en welke nog niet zijn afgesloten, dus nog niet (geheel) gedeclareerd zijn, omdat dit pas na het afsluiten gebeurd:

7. Je kunt dit overzicht eventueel exporteren naar een Excelsheet en filteren en/of sorteren.
8. Met het KlachtID kun je het dossier in Intramed vinden.