Mijn D-pay declaratie is afgekeurd, wat nu?

Op het moment dat een D-pay declaratie is afgekeurd, is er geen retourinformatie om het bestand te crediteren.

Staat de D-Pay status in Intramed op “Verwerkt” en is het bestand afgewezen op het portaal van Infomedics? Dan kunnen wij het bestand voor jou openzetten, zodat jij het bestand opnieuw kunt indienen. Hiervoor hebben wij bewijs van afkeur nodig in de vorm van een screenshot. Dit kun je via de helpdesk@intramed.nl naar ons mailen. Zodra wij het bestand hebben opengezet krijg jij vanuit ons bericht.

Staat de D-pay status in Intramed op “Onbekend”, dan kun je de declaratie opnieuw proberen te versturen. Ook al geeft Intramed aan dat er niks nieuws klaar staat om te declareren, loop toch de gehele module door. Hierdoor kun je alsnog de niet verstuurde declaraties, opnieuw verzenden. Krijg je een foutmelding o.i.d.? Stuur ons dan via de helpdesk@intramed.nl een mail met de precieze foutmelding of screenshot van de foutmelding, zodat wij jou kunnen helpen met het oplossen van de foutmelding.