Facturatie

Op deze pagina vind je meer informatie en alle mogelijke aanpassingen rondom de facturatie van Intramed.

Wil je gebruik maken van automatische incasso, het digitale factuuradres aanpassen of je adres aanpassen? Dit doe je via Mijn Intramed.

Wil je je incasso wijzigen? Stuur dan een mail naar onze administratie onder vermelding van je debiteurnummer en het nieuwe IBAN.

Alle facturen worden gemaild in de maand voorafgaand aan het nieuwe kwartaal/jaar. Een overzicht van al je facturen vind je terug in Mijn-Intramed.

We helpen je graag verder met je vraag. Stuur een mail naar onze administratie onder vermelding van je debiteurnummer en het factuurnummer waar je vragen over hebt.

In uitzonderlijke situatiess spreken we een betalingsregeling met je af. Deze afspraak geldt alleen voor jou, en alleen voor de openstaande factuur. Om de mogelijkheid voor een betalingsregeling te bespreken kun je een belafspraak maken.

Veelgestelde vragen over de factuur

Je kunt het correcte aantal zorgverleners hier doorgeven. Een verlaging zie je terug op de volgende factuur.

Indien de contactpersoon die de factuur ontvangt niet klopt, kun je dat hier aanpassen.

Dat kun je eenvoudig zelf aanpassen via Mijn Intramed.

Dit is niet mogelijk, je geeft de wijziging door via het wijzigingsformulier. Wanneer je een verlaging een maand vóór het verlopen van het nieuwe kwartaal/jaar aan ons doorgeeft, wordt dit nog verwerkt op de factuur. (dus voor 1 maart-juni-september-december)

Via het klantportaal Mijn Intramed vind je overzichtelijk al je facturen terug.

Bij een kwartaalcontract (kwartaalfactuur) gaat de verlaging in met ingang van het nieuwe kwartaal. Bij een jaarcontract (jaarfactuur) gaat de verlaging in met ingang van het nieuwe jaar. Hier geef je de verlaging door.

Dit kan zeker, dit kun je aanvragen via Mijn Intramed.

De maand voorafgaande aan het nieuwe kwartaal ontvang je van ons de nieuwe factuur (1e week december, maart, juni, september). We streven er naar om binnen 2 weken het bedrag te incasseren.

Wanneer je minder online accounts hebt dan zorgverleners heb je een aparte regel op de factuur: credit account Intramed Online/Intramed Compleet.

Wanneer je meer online accounts hebt dan zorgverleners heb je een aparte regel op de factuur: extra account Intramed Online/ Intramed Compleet.