Facturatie
Op deze pagina vind je meer informatie en alle mogelijke aanpassingen rondom de facturatie van Intramed.
Factuuraanpassingen
Wil je gebruik maken van automatische incasso, het digitale factuuradres aanpassen of je adres aanpassen? Dit doe je via Mijn Intramed.
Wil je je incasso wijzigen? Stuur dan een mail naar onze administratie onder vermelding van je debiteurnummer en het nieuwe IBAN.
Factuur niet ontvangen?
Alle facturen worden gemaild in de maand voorafgaand aan het nieuwe kwartaal/jaar. Een overzicht van al je facturen vind je terug in Mijn-Intramed.
Vragen over betalingen, openstaand saldo, dubbele betalingen...
We helpen je graag verder met je vraag. Stuur een mail naar onze administratie onder vermelding van je debiteurnummer en het factuurnummer waar je vragen over hebt.
Betalingsregeling aanvragen
In uitzonderlijke situatiess spreken we een betalingsregeling met je af. Deze afspraak geldt alleen voor jou, en alleen voor de openstaande factuur. Om de mogelijkheid voor een betalingsregeling te bespreken kun je een belafspraak maken.
Veelgestelde vragen over de factuur
Het aantal zorgverleners op de factuur klopt niet
Je kunt het correcte aantal zorgverleners hier doorgeven. Een verlaging zie je terug op de volgende factuur.
Het contactpersoon voor de factuur is niet juist
Indien de contactpersoon die de factuur ontvangt niet klopt, kun je dat hier aanpassen.
Ik wil het mailadres of incasso aanpassen
Dat kun je eenvoudig zelf aanpassen via Mijn Intramed.
Kan ik telefonisch een wijziging voor de factuur doorgeven?
Dit is niet mogelijk, je geeft de wijziging door via het wijzigingsformulier. Wanneer je een verlaging een maand vóór het verlopen van het nieuwe kwartaal/jaar aan ons doorgeeft, wordt dit nog verwerkt op de factuur. (dus voor 1 maart-juni-september-december)
Ik ben mijn factuur kwijt, wat nu?
Via het klantportaal Mijn Intramed vind je overzichtelijk al je facturen terug.
Wanneer stopt de facturatie bij een verlaging?
Bij een kwartaalcontract (kwartaalfactuur) gaat de verlaging in met ingang van het nieuwe kwartaal. Bij een jaarcontract (jaarfactuur) gaat de verlaging in met ingang van het nieuwe jaar. Hier geef je de verlaging door.
Kan mijn factuur automatisch worden geïncasseerd?
Dit kan zeker, dit kun je aanvragen via Mijn Intramed.
Wanneer worden de facturen geïncasseerd?
De maand voorafgaande aan het nieuwe kwartaal ontvang je van ons de nieuwe factuur (1e week december, maart, juni, september). We streven er naar om binnen 2 weken het bedrag te incasseren.
Op mijn factuur staat een regel met credit accounts, wat houdt dit in?
Wanneer je minder online accounts hebt dan zorgverleners heb je een aparte regel op de factuur: credit account Intramed Online/Intramed Compleet.
Op mijn factuur staat een regel met extra accounts, wat houdt dit in?
Wanneer je meer online accounts hebt dan zorgverleners heb je een aparte regel op de factuur: extra account Intramed Online/ Intramed Compleet.