Administratie

Je vind hier een overzicht van alle administratieve zaken. De meest zaken kun je zelf regelen via Mijn Intramed, of via de website. Ben je nog niet eerder ingelogd, dan vind je hier meer uitleg om het klantportaal in gebruik te nemen.

Facturatie

Hier vind je alles wat je wilt aanpassen rondom de facturatie van Intramed aan jouw praktijk.

Opleidingen

Informatie en een overzicht van cursussen, bijeenkomsten en e-learnings.

Wijzigingen - pakket

Pas het aantal zorgverleners, accounts en/of administraties aan of geef naamswijzigingen door.

Veelgestelde vragen

Hier vind je antwoorden op vragen die vaak aan ons gesteld worden.

Wijzigingen - praktijk

Geef wijzigingen door m.b.t. je praktijk  (adres – samenvoegen, overnemen en splitsen – contactpersoon - opzeggen)

Staat je vraag er niet bij?

Dan kun je via onderstaande tool een belafspraak met ons maken. Geef eerst het onderwerp van jouw vraag door, en selecteer vervolgens een datum en tijdstip.