Discussiepagina: Taken in Intramed Web

We streven ernaar om functionaliteiten aan Intramed Web toe te voegen die het voor onze gebruikers interessant maken om het naast het huidige pakket te gebruiken en ons van feedback te voorzien.

Tijdens de kick-off van de Expertgroep Fysiotherapie op 6 juni 2024 kwam naar boven dat een duidelijk overzicht van alles dat een gebruiker moet doen een waardevolle aanvulling zou zijn voor de Webversie van Intramed.

In Intramed 9.40 is naast de web agenda een Takenlijst beschikbaar gekomen. Je kunt hier nu een taak voor jezelf aanmaken, hier een patiënt aan koppelen en deze op een later moment afvinken. Meer informatie over deze versie vind je in de Release notes versie 9.40

Meer kunnen met Taken in Intramed Web

De basis voor Taken is nu gelegd. Zoals besproken in de Expertgroep kunnen we op termijn denken aan uitbereidingen van de takenlijst zoals:

  • Taken voor anderen/groepen kunnen maken, ze kunnen ontvangen en taken van anderen kunnen inzien
  • Een patiënt koppelen aan een taak
  • Taken koppelen aan een afspraak zodat ze vanuit de afspraak afgevinkt kunnen worden
  • Automatische taken die het systeem voor je klaarzet, of taken die het systeem automatisch afvinkt wanneer je ze gedaan hebt
  • Allerlei mogelijkheden om taken te groeperen en te filteren
Lijstjes van taken

Daarnaast is het interessant om de verschillende taken te kunnen clusteren zodat het je inzicht biedt en je er lijstjes mee kunt maken. Door taken te labelen en op de verschillende labels te kunnen filteren kun je verschillende taken met elkaar in verband brengen.

Zo kun je bijvoorbeeld lijstjes maken van:

  • CONTACT
    Alle telefoontjes die je nog moet plegen
  • VERSLAG
    Alle verslagen die nog (af)gemaakt moeten worden
  • INPLANNEN
    Alle afspraken die gemaakt, gewijzigd of geannuleerd moeten worden
  • BESPREKEN
    Alle patiënten die je bij het eerstvolgende overleg (bijv. MDO) wilt bespreken
  • DECLARATIE
    Alle taken die gedaan moeten worden zodat geleverde zorg correct gedeclareerd of betaald kan worden.
  • UIT ZORG?
    Alle behandelepisodes waar al langere tijd geen behandelingen meer voor hebben plaatsgevonden die gecontroleerd moeten worden en eventueel afgesloten
  • OVERIG

Wanneer je een label aanklikt zal deze de lijst direct filteren zodat er alleen nog taken met dat label te zien zijn. Op die manier kun je dat lijstje gemakkelijk afwerken. Door opnieuw op het label te klikken krijg je het totaal aan taken terug.

Welke labels wil jij gebruiken? Vertel het ons!

We zijn benieuwd welke labels jullie waardevol vinden om taken mee te clusteren. Ben je het eens met de lijst van 7 typen die we hierboven schetsen, of mis je nog een label?

Laat op deze pagina een reactie achter met labels die voor jou als gebruiker waardevol zouden zijn en waarmee we de waarde van de Takenlijst in Intramed Web naar jou idee kunnen vergroten.

2 gedachten over “Discussiepagina: Taken in Intramed Web”

  1. Erik Lantinga

    De echte persoon!

    Auteur Erik Lantinga gedraagt zich als een echt persoon en is geverifieerd als geen bot.
    Alle tests tegen spambots doorstaan. Anti-spam door CleanTalk.

    De echte persoon!

    Auteur Erik Lantinga gedraagt zich als een echt persoon en is geverifieerd als geen bot.
    Alle tests tegen spambots doorstaan. Anti-spam door CleanTalk.

    Alle taken zoals vernoemt ogen goed. Ik mis als praktijkhouder nog wel medewerker zaken. Dus bijvoorbeeld uren doorgeven aan loonadministratie, verlofdagen invoeren enz.

    1. Goed punt! Zouden we die dan het label: “Praktijk” kunnen geven? Dan kan je er misschien ook het inschrijven voor een teamuitje of de brandweeroefening op kwijt. Of is de term “HR” of “Medewerker” beter?

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *