Wij vinden het belangrijk dat je als gebruiker van Intramed zo optimaal mogelijk kunt werken met Intramed en daardoor zo veel mogelijk tijd bespaart. Zo hou je meer tijd over voor het aller belangrijkste, namelijk zorg verlenen aan je client. Daarnaast houden we je graag op de hoogte van ontwikkelingen bij Intramed en vinden we het belangrijk dat niet alleen wij, maar ook onze gebruikers best practices delen. Daarom hebben wij de afgelopen maand een aantal bijeenkomsten gehouden voor onze gebruikers.
Een live webinar over de agenda in Intramed
Naar aanloop van de fysieke bijeenkomsten, die plaatsvonden op 5 juni en 12 juni, organiseerden we op 22 mei een live webinar. Tijdens dit webinar deelde onze collega Debbie haar verborgen pareltjes binnen de agenda in Intramed. Debbie is docent en content ontwikkelaar bij Intramed, maar is zelf ook fysiotherapeut geweest. Zo weet zij precies wat er in de praktijk goed werkt! Hierbij keken we o.a. naar:
- Agenda weergave
- Agendaroosters – hoe richt je ze optimaal in voor jouw praktijk?
- Afwijkende blokken en roosters
- Agendagroepen: aanmaken, keuzes maken, volgorde therapeuten
Succesvolle bijeenkomsten in Utrecht en Eindhoven
Dit webinar was een aanvulling op de fysieke bijeenkomsten die begin juni plaatsvonden in Utrecht en Eindhoven. Tijdens de bijeenkomsten doken we dieper in de software en deelden we tips & tricks die jij direct in de praktijk kunt toepassen. We hebben het gehad over onder anderen verslaglegging, declareren en efficiënter werken. Op jullie verzoek hadden we ook een van onze partners en een collega-therapeut gevraagd om een presentatie te geven met handige adviezen en eigen best practices. Wibo van Het Gezonde Net was onder andere aanwezig en vertelde over toekomstige praktijkvoering. Daarnaast waren Hylke Brouwer van Fysio Huis en Dick van Beuzekom van Fysiotherpie de Veste aanwezig om hun best practice en Intramed ervaring te delen.
Tijdens de bijeenkomsten waren er een aantal Intramed medewerkers aanwezig om tijdens de pauze en na afloop nog wat vragen te beantwoorden.
Er was een mooie opkomst en de bijeenkomsten zijn goed ontvangen door alle aanwezigen. Uit de feedback kwam naar voren dat de aanwezigen geïnspireerd vertrokken. We waren blij om te zien dat er voldoende interactie plaatsvond en we op een hoop vragen antwoord konden geven. De bijeenkomsten scoorden gemiddeld een 8! Een cijfer om trots op te zijn.
Ben jij bij de volgende bijeenkomst?
Deze bijeenkomsten waren het startsein voor meer bijeenkomsten. Binnenkort starten we weer met het plannen voor nieuwe bijeenkomsten. Wil je er ook bij zijn? Hou de website en onze nieuwsbrief in de gaten.
Tips en suggesties zijn welkom
De locatie en invulling van de bijeenkomsten wordt bepaald door onze gebruikers door middel van een survey. Moeten we echt bij jou in de buurt komen of heb je specifieke suggesties? Vul dan vooral de survey in via de onderstaande button zodat we jouw ideeën mee kunnen nemen in de organisatie van volgende bijeenkomsten.