Hoe kunnen we je helpen?
Het laatste nieuws
Koepelorganisaties hebben de GDS ingangsdatum wederom uitgesteld.
De afgelopen maanden hebben wij hard gewerkt aan de implementatie van de GDS om ervoor te zorgen dat de livegang zo soepel mogelijk zou verlopen voor onze gebruikers.
Ben jij erbij op 22 mei, 5 juni of 12 juni?
Op woensdagavond 22 mei organiseren wij een live webinar, en op 5 juni en 12 juni organiseren we in de avond fysieke bijeenkomsten!
Binnenkort verandert de toegang tot de RDP-omgeving!
Per 27 mei gaat er een wijziging plaats vinden in de VPN-server waarmee je verbinding kan maken met de RDP-omgeving van Intramed Online.
Nieuwe Intramed versie 9.37 is nu beschikbaar!
Direct een antwoord? Zoek door de veelgestelde vragen & onderwerpen
Zoek door onze ruim 170 veel gestelde vragen van andere gebruikers of bekijk hier alle veelgestelde vragen.
Foutcodes in de Retourinformatie
Wij leggen per retourcode uit hoe je dit kan oplossen in Intramed.
Veel gestelde vragen na een update van Intramed Online
Actuele storingen
Storing bij Intramed Mobiel bekend
Tekst storing
Er zijn op dit moment geen storingen bekend
Gepland onderhoud
Woensdag 18 oktober tussen 10:00 en 12:00 uur
Informatie over het onderhoud
Er is op dit moment geen onderhoud gepland
Huidige problemen
Problemen met de openVPN connect client op iPads en iPhones sinds 10 oktober
Wanneer je gebruik wil maken van Intramed Online op een iPad of iPhone is het mogelijk dat je sinds de nieuwste versie van de openVPN connect client op 10 oktober geen connectie met onze server kan krijgen. We adviseren je daarom om niet te updaten naar deze nieuwste versie van de openVPN connect client. Wanneer je al over bent naar de nieuwste versie kun je het beste gebruik maken van Intramed Mobiel of contact opnemen met het Service Centrum om je IP adres tijdelijk te laten toevoegen. We onderzoeken het probleem en houden je via deze pagina op de hoogte.
Er zijn op dit moment geen problemen bekend
Informatie
Wanneer je gebruik wil maken van Intramed Online op een iPad of iPhone is het mogelijk dat je sinds de nieuwste versie van de openVPN connect client op 10 oktober geen connectie met onze server kan krijgen. We adviseren je daarom om niet te updaten naar deze nieuwste versie van de openVPN connect client. Wanneer je al over bent naar de nieuwste versie kun je het beste gebruik maken van Intramed Mobiel of contact opnemen met het Service Centrum om je IP adres tijdelijk te laten toevoegen. We onderzoeken het probleem en houden je via deze pagina op de hoogte.
Categorie: Storing – Onderhoud – Probleem – Informatie, alleen tonen op supportpagina (wijzigende openingstijden bijv.).
Status (alleen bij storing): Storing / in behandeling/ opgelost.
Zichtbaar Ja/Nee: soms wil je alvast informatie klaar zetten maar (nog) niet (meer) tonen op de website.
Titelveld
Informatieveld (html optie belangrijk)
Datum/tijd
Kom je er zelf niet uit? Onze experts helpen je graag verder!
Elke werkdag geopend van 08:00 tot 17:00 uur.
Op dinsdag tussen 12:00 en 13:30 gesloten vanwege een teamoverleg.
Chat (pilot)
Cursussen & begeleiding
Bekijk onze ontwikkelplanning
Zo ben je op de hoogte van de ontwikkelingen
Bekijk onze servicerapportage
En zie hoe wij scoren op klanttevredenheid
Wil je dat we met je meekijken?
Download teamviewer