Update: donderdag 16 januari
Ondanks onze eerdere berichtgeving op maandag 13 januari is het probleem rondom het ophalen van Zorgdomein berichten helaas nog niet opgelost. Op dit moment werken wij aan een oplossing.
Onze excuses voor het ongemak, en bedankt voor je geduld.
Sinds eind december ervaren we een technisch probleem met het ontvangen van ZorgDomein-berichten in Intramed. Hierdoor zijn sommige berichten en/of het ZorgDomein-icoon mogelijk niet zichtbaar in onze software. We onderzoeken momenteel de oorzaak en werken hard aan een oplossing.
In de tussentijd kun je ZorgDomein-berichten blijven inzien en volgen via het ZorgDomein-portaal. Let op dat deze berichten tijdelijk niet direct in Intramed beschikbaar zijn.
We begrijpen dat dit ongemak kan veroorzaken en bieden onze oprechte excuses aan. Zodra er nieuwe informatie beschikbaar is, zullen we je hier direct op de hoogte brengen. Als je nog aanvullende vragen hebt kun je deze mailen naar ons Service Centrum via helpdesk@intramed.nl