Veelgestelde vragen

Financieel

Declareren, crediteren, boekhouding Declareren, crediteren, boekhouding

Aan het einde van het kalenderjaar en begin van een nieuw jaar dien je een aantal administratieve zaken te regelen. Om niets te vergeten en stap-voor-stap te werken, bieden we je deze pagina aan. Om je alleen informatie te geven die voor jou relevant is, kun je je beroepsgroep selecteren!

Installatie- en updateproblemen

Windows omgeving, RDP omgeving en Intramed Lokaal

Financieel

Declareren, Crediteren, Retourinformatie, Mollie koppeling en Boekhouding.

Privacy & Veiligheid

AVG, Bewaarterplicht

Inloggen op Intramed

Foutmeldingen of veel gestelde vragen tijdens het inloggen op Intramed.

Dagelijkse gebruik

Agenda gebruik, Patienten, Rapporten & Exports en Mailen

GGZ

Zorgprestatiemodel en Jeugd-GGZ

(Externe) koppelingen

Patientenportaal, Zorgmail, ZorgDomein.

Inrichting

Certificaatbeheer, Verslaglegging, Codelijsten, Contracten, Medewerkers

Administratie vragen

Ophogen aantal therapeuten, wijzigingen in de praktijk en administratie.

Financieel

Declareren

Inrichting

Koppelingen

Dagelijks gebruik