Veelgestelde vragen
Financieel
Declareren, crediteren, boekhouding Declareren, crediteren, boekhouding
Aan het einde van het kalenderjaar en begin van een nieuw jaar dien je een aantal administratieve zaken te regelen. Om niets te vergeten en stap-voor-stap te werken, bieden we je deze pagina aan. Om je alleen informatie te geven die voor jou relevant is, kun je je beroepsgroep selecteren!
Installatie- en updateproblemen
Windows omgeving, RDP omgeving en Intramed Lokaal
Financieel
Declareren, Crediteren, Retourinformatie, Mollie koppeling en Boekhouding.
Privacy & Veiligheid
AVG, Bewaarterplicht
Inloggen op Intramed
Foutmeldingen of veel gestelde vragen tijdens het inloggen op Intramed.
Dagelijkse gebruik
Agenda gebruik, Patienten, Rapporten & Exports en Mailen
GGZ
Zorgprestatiemodel en Jeugd-GGZ
(Externe) koppelingen
Patientenportaal, Zorgmail, ZorgDomein.
Inrichting
Certificaatbeheer, Verslaglegging, Codelijsten, Contracten, Medewerkers
Administratie vragen
Ophogen aantal therapeuten, wijzigingen in de praktijk en administratie.