Veel gestelde vragen die je misschien ook interessant vindt.
Bij het inloggen in Intramed krijg ik de volgende foutmelding: “Het automatisch aanbieden van vragenlijsten is (deels) mislukt door de volgende fout: Invalid address”
Als je deze melding krijgt bij het opstarten van Intramed, staat er een vragenlijst klaar om te versturen maar bij een van de patiënten is geen (geldig) e-mailadres ingevoerd.
Waarschijnlijk is het e-mailadres verwijderd nadat de vragenlijst al was klaargezet.
De vragenlijst is terug te vinden via de lijst met aangeboden vragenlijsten: menu [Bestand], [Aangeboden vragenlijsten]. Klik in de kolom “Status”, druk op “F8” (filteren) en kies bij “Filter:” voor “Ingepland”, “OK”. Klik in de kolomtitel van “Aanbieddatum”, zodat de lijst wordt gesorteerd op datum.
De vragenlijsten met de oudste datum veroorzaken het probleem. Bij die patiënten is het namelijk niet gelukt de vragenlijsten aan te bieden. Klik op de regel en klik op “Open patiëntkaart”. Typ het e-mailadres van de patiënt in zodat de vragenlijst wel verstuurd kan worden. Zodra je de patiënt bewaard met een geldig e-mailadres zullen alle vragenlijsten weer verstuurd worden tot en met vandaag.