Veel gestelde vragen die je misschien ook interessant vindt.
Hoe kan ik een afspraakbevestiging instellen in Intramed?
Je kunt een afspraakbevestiging instellen in Intramed. Met deze optie ontvangen patiënten een e-mail met alle details over hun afspraak. Dit helpt om misverstanden te voorkomen en vermindert het aantal no-shows.
- Om een afspraakbevestiging in te stellen, ga je naar [Systeem], [Organisatie], [Emailinstellingen], en selecteer tabblad 2. “Per soort e-mail”.
- Klik aan de linkerkant op “Afspraakbevestiging” en selecteer aan de rechterkant het ontwerp “Afspraakbevestiging” door op het pijltje te klikken bij het ontwerp.
- Als je het ontwerp wilt aanpassen, klik dan eerst op het pijltje bij het ontwerp en vervolgens op de knop linksboven “Wijzig”. Hier kun je de tekst naar wens aanpassen.
- Ditzelfde kun je ook doen voor de “Eerste afspraakbevestiging”. Dit bericht kan hetzelfde zijn als de normale afspraakbevestiging, of je kunt er extra informatie in kwijt voor nieuwe patiënten.
- Zorg ervoor dat de patiënt een e-mail ontvangt door op tabblad 1 van de patiëntkaart, onder het e-mailadres, de optie “Afspraakbevestiging via e-mail” aan te vinken.