Ik krijg de melding “Wachtwoord voor externe toegang onjuist” bij het opstarten van Intramed Mobiel, wat nu?

Wanneer je de melding “Wachtwoord voor externe toegang onjuist” krijgt bij het opstarten van Intramed Mobiel, is het wachtwoord voor Externe toegang waarschijnlijk niet (juist) ingesteld. Dit is wel noodzakelijk voor het gebruik van Intramed Mobiel. Het wachtwoord voor de externe toegang stel je op de volgende manier in de systeemgegevens van Intramed:

1. Ga daarvoor naar menu [Systeem], [Organisatie], [Systeemgegevens] en ga naar tabblad “10. Externe toegang”.
2. Controleer of het veld “Wachtwoord externe toegang:” ingevuld is. Is dat niet zo, dan vind je het wachtwoord in de bijlage II onder “Webservices gegevens” per database onder “Wachtwoord”.
Maak je gebruik van een andere hostingpartij? bijvoorbeeld Comvio, kun je bij hen het wachtwoord opvragen.
3. Bewaar de gegevens  doormiddel van”F5″.