Veel gestelde vragen die je misschien ook interessant vindt.
Ik krijg een “Interne server fout” bij het Patiënten Portaal
Deze fout ontstaat als de webserver geen verbinding meer heeft met de Intramed database. Deze foutmelding kan meerdere oorzaken hebben. Deze oorzaken worden geregistreerd op de webserver.
Om de log te bekijken ga je op de webserver naar de GUI van de webservices (standaard installatie: C:\Program Files (x86)\Intramed webservices\bin). Ga binnen de GUI naar “Logging” en klik op “open loglocatie”; de Windows verkenner wordt geopend. Open de log.txt en scrol in dit bestand helemaal naar beneden. Hier zal een regel aanwezig zijn met een beschrijving van het probleem.
Bijvoorbeeld: “SessieId: 251EAEF97B4977D42C79727D592A5C52E51271F1 – DatabaseId: “XXXX” – “E-mail kan niet verstuurd worden: er is geen e-mail adres in de praktijkgegevens ingevuld.”
Mocht je zelf geen toegang hebben tot de database server neem dat contact op met je systeembeheerder.
Als je met Intramed OnLine werkt neem dan contact op met ons Service Centrum op 0182-621 121 of helpdesk@intramed.nl