Veel gestelde vragen die je misschien ook interessant vindt.
Mijn account is geblokkeerd, hoe kan ik mijn account deblokkeren?
Wanneer je de melding krijgt dat je gebruikersaccount is geblokkeerd wacht dan eerst 30 minuten. Als het account geblokkeerd blijft neem dan contact op met de praktijkhouder of contactpersoon binnen de praktijk waar je werkt. De praktijk heeft namelijk de optie om het account te deblokkeren óf gebruik de “Wachtwoord vergeten?” optie onderin het inlogscherm wanneer jullie inloggen met tweestapsauthenticatie.
Wanneer je de praktijkhouder bent en er geen andere persoon is binnen de praktijk met de juiste rechten, gebruik dan de “Wachtwoord vergeten?” optie onderin het inlogscherm. Wanneer dat niet lukt neem dan telefonisch contact op met het Service Centrum. We vragen dan om een legitimatiebewijs om er zeker van te zijn dat je de juiste persoon bent.
Stappen voor het deblokkeren van een gebruikersaccount:
- Ga naar [Systeem], [Organisatie], [Gebruikersaccounts].
- Open op de medewerker waar je het account van wil deblokkeren.
- Zet de ‘Status’ naar “Actief” en sla op doormiddel van F5.